Pomiń, aby przejść do informacji o produkcie
1 z 6

ROCKBROS

ROCKBROS Torba na rame z uchwytem na telefon komórkowy dla smartfonów 4-6.5 cala wodoodporna 1L

ROCKBROS Torba na rame z uchwytem na telefon komórkowy dla smartfonów 4-6.5 cala wodoodporna 1L

Cena regularna 127,99 zl
Cena regularna 166,39 zl Cena sprzedaży 127,99 zl
Wyprzedaż Wyprzedane
Z wliczonym podatkiem.

Marka: ROCKBROS

Nazwa: Torba na ramie z uchwytem na telefon komórkowy

Material: PC + EVA + zel krzemionkowy

Pojemnosc: ok. 1 L

Waga: ok. 249 g

Dlugosc uchwytu na telefon komórkowy: 13-20 cm

Odpowiednie dla: 4-6,5-calowe telefony komórkowe

Z uchwytem na telefon komórkowy: Z 360-stopniowym obrotowym silikonowym uchwytem na telefon komórkowy, mozesz latwo uzywac swojego telefonu komórkowego. Ten uchwyt na telefon komórkowy jest odpowiedni dla telefonów komórkowych od 4 do 6,5 cala. Pasuje do prawie wszystkich smartfonów i urzadzen GPS. Odpowiedni dla iPhone 5/6/7/8/X/11 Pro/Max; Samsung Galaxy Note 20, Oneplus 6/7 lub Huawei P30 Pro itp.

Wodoodporny: Trwaly material glówny PC jest wodoodporny, pyloszczelny i odporny na wstrzasy. Tak wiec ta torba na rame moze chronic rzeczy przed ulewnym deszczem. Prezentowy pokrowiec przeciwdeszczowy poprawia wlasciwosci wodoodporne.

Duza pojemnosc: okolo 1L . Ta torba na rame roweru jest wystarczajaco duza do codziennej jazdy. Na przyklad, mozesz umiescic w torbie pieniadze, zel energetyczny, detke, telefon komórkowy, rekawiczki, narzedzie do naprawy, a nawet kilka dlugich rzeczy, takich jak pompka.

Trwaly i odporny na zuzycie: material jest równiez trwaly i odporny na zuzycie. Prosze nie martwic sie o deformacje. Torba na górna rure ma powloke wykonana z EVA i zapewnia lepsza ochrone dla Twoich rzeczy.

Latwy w montazu: Dzieki 3 regulowanym rzepom, mozesz przymocowac i odczepic torbe do róznych ram latwiej i stabilniej. Jesli paski sa za dlugie, mozesz je samodzielnie przyciac.

Jesli z jakiegokolwiek powodu nie jestes zadowolony z tasmy na kierownice ROCKBROS, mozesz ja zwrócic w ciagu 60 dni i otrzymac zwrot pieniedzy. Jesli nie ma problemu jakosci w ciagu 2 lat, mozna swobodnie skontaktowac sie z nami.

Pokaż kompletne dane