Zwrot/skarga

Zwrot

Jeśli nie podoba Ci się przedmiot lub rozmiar nie pasuje, możesz zwrócić towar do nas. Proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami, aby jak najszybciej odzyskać swoje pieniądze.

1. Po prostu napisz do nas krótki e-mail z numerem zamówienia na info@rinosbike.eu

2. Wyślemy Ci etykietę zwrotną tak szybko, jak to możliwe.  

3. Oddaj swóją przesyłkę, w zależności od usługodawcy, w jednym z licznych oddziałów.

Skarga

Czasami zdarza się, że artykuły mają wady lub są wadliwe. W takim przypadku możesz oczywiście odesłać nam przedmiot. W zależności od Twojego życzenia otrzymasz zwrot pieniędzy lub jak najszybciej wyślemy Ci artykuł na wymianę. Wystarczy napisać do nas krótkiego maila z numerem zamówienia na adres info@rinosbike.eu a my wyślemy Ci etykietę zwrotną tak szybko, jak to możliwe.